Статьи о рекламе

Чому під час кризи потрібно інвестувати в рекламу?

Зараз дуже багатьох турбує питання "Як залишитися на плаву під час кризи?"
Криза - це не кінець бізнесу, ділове життя не зупиняється.
Навпаки, з'явилася можливість ретельніше й уважніше аналізувати ринок і відстежувати конкурентів.

У розпал кризи дуже багато компаній максимально скорочують виробництво, бюджет і звільняють безліч співробітників. Загалом, урізають буквально все, щоб якомога довше "протриматися на плаву". Так само, багато хто зараз урізає фінансування на рекламу, і це величезна помилка
Навпаки, суворо заборонено брати "рекламну паузу" компаніям, що працюють на конкурентних ринках.

Реклама - двигун торгівлі! У період кризи саме вона стає "рятувальним кругом" для багатьох компаній.
Клієнт же нікуди не дівається, а навпаки дуже акуратно обирає, до кого звернутися і де купити.
І поки одні компанії зовсім зникають з поля зору, інші, вкладаючи в рекламу, опиняються в полі зору і починають користуватися великим попитом.

Хороша презентація компанії дуже рятує і відіграє величезну роль.
Ось який ланцюжок виходить: товар рекламується - значить, у виробника є кошти - значить, виробник не зазнає труднощів під час кризи - у компанії є клієнти - вони купують і задоволені продукцією - клієнти продовжують купувати.

Зараз вам, як ніколи раніше, потрібна хороша реклама! І ми Вам у цьому допоможемо!