Статьи о рекламе

Обговоримо з вами деякі поширені запитання

Обговоримо з вами деякі поширені запитання:

1. Можна ми на диктофон запишемо начитку, а ви змонтуєте?

У принципі, можна. Але зберегти при цьому якість - не вийде! Тому ми не рекомендуємо вдаватися до таких рішень. Але!!! Було й таке в нашій практиці. Особливо це актуально, коли потрібно записати голоси відомих людей або певної людини, а можливості зробити це в студії немає.


2 Хочемо спробувати ефективність реклами на радіо, давайте зробимо найдешевший ролик.

Вартість виготовлення реклами значно відрізняється від вартості її ротації на радіо, природно, в менший бік! І тут питання: чи варто економити на виготовленні ролика, який потім буде крутитися в ефірі, доносячи інформацію про вас "дешево". Якщо Ви плануєте вкласти в розміщення, то просто необхідно подбати про створення якісного продукту.


3. мені потрібен ролик 15 сек, я проговорив текст, у мене все помістилося.

Річ у тім, що дикторська мова відрізняється від звичайної. Хронометраж ролика залежить від: швидкості читання диктора, його індивідуальних особливостей, жанру самого ролика і завдань, які стоять перед текстом. Тому, щоб приблизно визначити хронометраж рекламного тексту, скористайтеся онлайн хрономером, який ми так само розмістили на нашому сайті для вашої зручності.

Не знайшли відповідь на своє запитання? Поставте нам його особисто, і ми з радістю проконсультуємо Вас на тему, що цікавить.